HOTEL
W jakich godzinach jest czynna recepcja?
Recepcja czynna jest 24h/dobę.
Jakie są godziny zameldowania oraz wymeldowania?
Doba hotelowa zaczyna się o godz. 14.00 i kończy się o godz. 11.00.
Czy istnieje możliwość wczesnego zameldowania/późnego wymeldowania?
W miarę dostępności miejsc hotel zapewnia możliwość wcześniejszego zameldowania oraz późniejszego wymeldowania. Koszt to 15zł za każdą dodatkową godzinę.
Czy istnieje możliwość pozostawienia bagażu przed lub po pobycie?
Tak, możemy bezpłatnie przechować Państwa bagaż w recepcji lub bagażowni.
Czy w hotelu można palić?
W trosce o komfort Gości we wszystkich pokojach hotelowych obowiązuje bezwzględny zakaz palenia. Zgodnie z naszym regulaminem za niedostosowanie się do tej zasady wyznaczana jest kara pieniężna w wysokości 500zł. W hotelu wyznaczone są miejsca dla osób palących (taras czynny od 7:00 do 22:00, całodobowa palarnia oraz miejsce przed wejściem do hotelu).
Kiedy mogę rozliczyć pobyt?
Należność za pobyt należy uiścić po przyjeździe do hotelu, przy zameldowaniu.
Jakie formy płatności są akceptowane?
Akceptujemy płatności gotówką, kartami kredytowymi (Visa, MasterCard), płatności mobilne, przelewy
(wyłącznie firmy z podpisaną umową). Nie akceptujemy płatności gotówkowych w innych walutach niż PLN.
Czy mogę wykupić kartę/voucher podarunkowy?
W naszym hotelu można wykupić voucher podarunkowy na dowolną kwotę/pobyt. Voucher można otrzymać na miejscu w wersji papierowej lub w wersji pdf do wydruku na adres mailowy.
Co zrobić, gdy zgubię kartę do pokoju hotelowego?
Jak najszybciej zgłoś się do recepcji – wydamy nowy klucz, który dezaktywuje działanie tego zgubionego.
Czy mogę zaprosić gości do hotelu?
Tak, ale goście odwiedzający zobowiązani są do opuszczenia hotelu do godziny 22:00.
Czy hotel oferuje bezpłatne Wi-Fi?
Tak, w całym obiekcie dostępne jest bezpłatne Wi-Fi.
Czy hotel posiada parking?
Tak, hotel oferuje bezpłatny monitorowany parking dla gości przed hotelem oraz podziemny płatny
10zł/doba/auto.
Czy w hotelu jest miejsce na rowery?
Oferujemy stojaki na rowery naszych gości w monitorowanym i zamykanym garażu podziemnym
Czy w hotelu naładuję samochód elektryczny?
Niestety nie, ale w niedalekiej odległości znajduje się stacja ładowania pojazdów.
Czy można przyjechać z zwierzętami?
Tak, akceptujemy pobyt zwierząt domowych za dodatkową opłatą 50zł/doba. Pokój będzie wyposażony w
legowisko dla pupila oraz miski. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie hotelu.
Czy w hotelu znajduje się centrum fitness / basen / jacuzzi?
W naszym obiekcie nie posiadamy jeszcze sali fitness oraz strefy SPA.
Dla gości zainteresowanych wodnymi atrakcjami polecamy pobliski Aquapark w Redzie, który oferuje baseny, zjeżdżalnie, sauny oraz wiele innych atrakcji. Aquapark znajduje się zaledwie 15 minut jazdy od hotelu. W naszym obiekcie można nabyć bilety z atrakcyjnym rabatem.
Czy w hotelu są dostępne sale konferencyjne?
Tak, posiadamy w pełni wyposażone sale konferencyjne, które można wynająć na spotkania biznesowe i inne wydarzenia.
Czy Hotel oferuje usługi pralnicze?
Nasz hotel współpracuje z pobliską pralnią. Z cennikiem możesz zapoznać się w recepcji lub w informatorze znajdującym się w pokoju hotelowym.
Czy w hotelu dostępne są parasole?
Tak, w recepcji hotelowej znajduje się stojak z parasolami do wypożyczenia przez naszych gości.
Czy hotel posiada alkomat dla gości?
Tak, w naszej recepcji można sprawdzić stan trzeźwości alkomatem. Koszt badania to 5,00 zł.
W jakiej odległości od Lotniska im. Lecha Wałęsy w Gdańsku znajduje się hotel?
Od gdańskiego lotniska dzieli nas ok. 25 km. Czas dotarcia samochodem to ok. 30 minut, środkami transportu ok. 1,5 godziny.
Czy hotel oferuje transport z i na lotnisko?
Niestety nie oferujemy transportu, ale pracownik recepcji może zamówić taksówkę o każdej porze dnia i nocy.
Gdzie jest najbliższy bankomat/sklep?
Najbliższy sklep spożywczy oraz bankomat znajdują się do 100m od hotelu.
W jakiej odległości znajdują się przystanki autobusowe/kolejowe?
W bezpośrednim sąsiedztwie hotelu znajdują się przystanki autobusowe, 10 minut piechotą od hotelu znajduje się stacja Szybkiej Kolei Miejskiej. Z hotelu bardzo łatwo dostać się środkami komunikacji do Trójmiasta oraz głównej stacji kolejowej w Rumi.
W jakiej odległości od plaży położony jest hotel?
Hotel 107 znajduje się około 12 km od najbliższej plaży w Mechelinkach. Dojazd samochodem zajmuje około 17 minut. Można także skorzystać z autobusu miejskiego.
Czy w Hotelu 107 obowiązuje opłata klimatyczna/miejscowa?
Nie, w Hotelu 107 nie wymagamy opłaty klimatycznej. Możesz cieszyć się swoim pobytem bez dodatkowych kosztów tego typu.
Jakie udogodnienia dla dzieci znajdują się w hotelu?
Do dyspozycji najmłodszych oddajemy salę zabaw znajdującą się obok sali śniadaniowej. Sala zabaw czynna jest w godzinach 7:00 – 22:00.
Czy w hotelu obowiązuje ustawa o ochronie małoletniego?
Tak, w Hotelu 107 przestrzegamy przepisów wynikających z ustawy o ochronie małoletnich. Zapewniamy, że wszelkie działania są zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, aby zapewnić bezpieczeństwo i dobrostan naszych najmłodszych gości. W razie pytań dotyczących zasad pobytu dzieci, prosimy o kontakt z recepcją.
GASTRONOMIA
Czy w hotelu jest restauracja?
W hotelu posiadamy wyłącznie salę śniadaniową oraz sale okolicznościowe. Współpracujemy z pobliskimi
restauracjami, w których nasi goście uprawnieni są do rabatu w wysokości 10% lub 15%. Zapytaj w recepcji!
Czy hotel oferuje śniadania i w jakich godzinach są serwowane?
Tak, śniadania są dostępne codziennie w formie rozbudowanego bufetu szwedzkiego. (pon – sb 7:00-10:30, nd i święta 8:00-11:00)
Czy mogę dokupić śniadania na miejscu?
Tak, śniadania można domówić w recepcji hotelowej w cenie 40zł osoba dorosła, 20zł dziecko do lat 6.
Restauracja śniadaniowa oferuje także śniadania dla osób z zewnątrz – niebędących gośćmi hotelowymi.
Co w przypadku bardzo wczesnego wyjazdu i braku możliwości zjedzenia śniadania?
Istnieje możliwość skorzystania z lunchboxa śniadaniowego na wynos. Prosimy o kontakt z recepcją do godziny 13:00 w dzień poprzedzający wyjazd.
Czy na miejscu mogę zamówić obiadokolację?
Tak, oferujemy możliwość zamówienia obiadokolacji. Codziennie przygotowujemy świeże posiłki w formie
lunchboxów, które można odebrać w recepcji i odgrzać w dogodnym dla siebie czasie. Dzięki temu możesz cieszyć się smacznym i zdrowym posiłkiem nawet po późnym powrocie do hotelu.
Czy w hotelu dostępne są dania bezglutenowe / bezcukrowe / wegetariańskie?
Tak, dbamy o potrzeby dietetyczne naszych gości, dlatego prosimy o poinformowanie nas o swoich
preferencjach podczas zakładania rezerwacji.
Czy w hotelu można zorganizować przyjęcia okolicznościowe?
Tak, oferujemy organizację przyjęć okolicznościowych, takich jak wesela, chrzciny, czy bankiety. Prosimy o
kontakt w celu ustalenia szczegółów.
POKOJE
Czy w pokojach znajduje się klimatyzacja?
Klimatyzacja znajduje się w pokojach typu superior, studio oraz apartamentach. Pokoje typu standard nie
posiadają klimatyzacji, ale w recepcji dostępne są elektryczne wiatraki/grzejniki.
Czy w hotelu są dostępne pokoje dla osób niepełnosprawnych?
Tak, hotel został zaprojektowany w taki sposób, aby wszyscy goście mogli poruszać się bez przeszkód.
Posiadamy pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Prosimy o kontakt z recepcją w celu
rezerwacji.
Czy w pokoju są dodatkowe łóżka / dostawki?
W naszych pokojach nie oferujemy dostawek, ale posiadamy pokoje trzyosobowe, rodzinne, studio oraz
apartamenty, które pomieszczą od 4 do 6 gości.
Czy można wypożyczyć łóżeczko turystyczne do pokoju?
Tak, w hotelu posiadamy łóżeczka turystyczne z kompletem pościeli. Wypożyczenie jest bezpłatne, prosimy o wcześniejszy kontakt z recepcją.
Czy w hotelu jest czajnik / kawa / herbata?
Tak, zapewniamy czajniki, kubki, kawę/herbatę oraz wodę mineralną.
Czy w hotelu są ręczniki / szlafroki / kosmetyki / suszarki?
Naszym gościom zapewniamy ręczniki, kosmetyki hotelowe. Każdy pokój wyposażony jest w suszarkę do
włosów. Nie posiadamy szlafroków oraz kapci hotelowych.
Czy w hotelu jest żelazko?
Zestaw do prasowania znajduje się w recepcji hotelowej – można wypożyczyć go do pokoju.
Jak często sprzątane są pokoje w czasie pobytu?
Personel służby pięter dba o komfort Gości, dlatego też pokoje są codziennie serwisowane, co trzy dni
wymieniana jest pościel. Wymiana ręczników następuje zawsze na życzenie gościa.
Czy w pokoju jest lodówka?
Tak, w swoim pokoju znajdziesz mini-lodówkę.
Czy są dostępne pokoje z wannami?
Wanny dostępne są w pokojach typu studio oraz w apartamentach.
Czy są dostępne pokoje z balkonem?
Tak, balkony dostępne są w naszych apartamentach.
Co stanie się z rzeczami, które pozostawiłem w pokoju?
W przypadku pozostawienia rzeczy w pokoju hotel przechowuje przez okres 1 miesiąca (nie dotyczy żywności, leków czy środków czystości) Po tym terminie mogą zostać przekazane do utylizacji. Pracownik recepcji informuje gościa o znalezionych przedmiotach, które można odebrać osobiście lub mogą być wysłane kurierem na koszt gościa.